Scenic Byway 12 - Reisverslag uit Capitone, Italië van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu Scenic Byway 12 - Reisverslag uit Capitone, Italië van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu

Scenic Byway 12

Blijf op de hoogte en volg Cor & Marion

04 Juni 2014 | Italië, Capitone

Dag 6. Bryce-Scenic Byway 12-Capitol Reef
Vanmorgen werden we vroeg wakker van de kou. Bryce ligt duidelijk hoog. Maar zo zaten we al vroeg in de shuttle die ons door een gedeelte van Bryce National Park zou brengen. Om ons warm te lopen hebben we Rim Trail gelopen: 3 km, maar vanwege de vele stops om van het bijzondere schouwspel te genieten, deden we daar wel 1,5 uur over.
Maar om 12 uur op ons gemak op weg naar Capitol Reef via de Scenic Byway 12. En 'scenic' was hij. Wat een on-be-schrijf-lijk mooi route. Te mooi om met de pen (of IPad) te beschrijven. Ga ik dus ook niet doen. Lekker relaxed, bij bijna iedere outlook even stoppen om ons te verbazen dat er op 140 km zoveel moois mogelijk was en bijna alleen op de weg. En zo kwamen we om vijf uur op de volgende camping aan. Een camping with a view.

• 11 Juni 2014 - 15:19

Marco:

Nice...maar...Italië?!?

Cor & Marion

Drie weken met een rammelbak (oftewel een camper) door de nationale parken in zuidwest Amerika. Heeeel veel parken en weinig steden op het programma. Het zal wel een aaneenschakeling van keuzes maken worden. Maar we rekenen in ieder geval op een WOW-vakantie.

Actief sinds 19 Mei 2014