Grote bomen - Reisverslag uit Porterville, Verenigde Staten van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu Grote bomen - Reisverslag uit Porterville, Verenigde Staten van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu

Grote bomen

Blijf op de hoogte en volg Cor & Marion

12 Juni 2014 | Verenigde Staten, Porterville

Vandaag stond het Sequioa National Park op het programma, maar daar zijn we niet verder gekomen dan het visiters centre. De weg naar de gigant trees werd ons met onze camper sterk afgeraden. Erg steil, smal en 698 bochten. Dat deden we dus maar niet. Later hoorden we van iemand dat hij het jaren geleden wel gedaan had en bij sommige bochten een paar keer heen en weer had moeten steken om de bochten te kunnen nemen.
Dus maar door naar Kings National Park, waar we nu een plekje midden in het park hebben gekregen. Geen water of elektra, maar wel wifi :-).

• 12 Juni 2014 - 10:00

Piet Stam:

Jongens wat een geweldige reis
    We lezen de verslagen nauwkeurig omdat we zelf daar ook in de buurt geweest zijn(ooit).
    Dat was o.o. in Bakersfield Palm Spring en Chino

Heel veel plezier nog in de States

• 12 Juni 2014 - 21:32

Margretha:

Hoi beiden,
    Zo eerst even al jullie avonturen gelezen. Wat een indrukken doen jullie allemaal weer op. Leuk hoor. Geniet ervan. Ik ga nu even genieten van jullie foto's, want die heb ik als toetje bewaard.
    Knuffel voor jullie allebei. xx

Cor & Marion

Drie weken met een rammelbak (oftewel een camper) door de nationale parken in zuidwest Amerika. Heeeel veel parken en weinig steden op het programma. Het zal wel een aaneenschakeling van keuzes maken worden. Maar we rekenen in ieder geval op een WOW-vakantie.

Actief sinds 19 Mei 2014