Op weg naar San Francisco - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu Op weg naar San Francisco - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu

Op weg naar San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Cor & Marion

13 Juni 2014 | Verenigde Staten, Oakhurst

Vanmorgen eerst de Giant Trees gezocht in Kings National Park en daar konden we niet omheen. Gigantisch, wat een reuzen. Gelukkig hebben ze die niet alleen in Sequioa National Park.
Daarna op weg naar Yosemite Park, wat het laatste park van onze reis zal worden. De afstand was niet zo groot, al moesten er wel eerst weer een heleboel bochtjes gedraaid worden voordat we op de grote weg zaten. Ik heb geteld: gemiddeld 8 bochten per minuut en dat gedurende 35 minuten. Reken maar uit.
Maar om drie uur zaten we weer met ons pilsje op de volgende camping. Dit keer bij een golf club. Back to civilisation.

• 13 Juni 2014 - 08:51

Willy:

Hoi Cor en Marion het ziet er allemaal mooi uit veel plezier nog samen,
    met ma is alles oke' maandag gaat zij een dagje naar de dierentuin met,
    andere bewoners van het huis.
    groetjes Willy en Peter

Cor & Marion

Drie weken met een rammelbak (oftewel een camper) door de nationale parken in zuidwest Amerika. Heeeel veel parken en weinig steden op het programma. Het zal wel een aaneenschakeling van keuzes maken worden. Maar we rekenen in ieder geval op een WOW-vakantie.

Actief sinds 19 Mei 2014