San Francisco, here we are! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu San Francisco, here we are! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu

San Francisco, here we are!

Blijf op de hoogte en volg Cor & Marion

17 Juni 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Ja hoor, dankzij een goede internetverbinding toch een camping gevonden aan de goede kant van de Golden Gate Bridge. Het heet 5-sterren, maar het is een groot parkeerterrein met wat powerpalen. Maar goed, hun shuttlebus bracht ons in 20 minuutjes keurig naar hartje SF en haalde ons daar op de afgesproken tijd ook weer op. De hele middag om China Town te bekijken, naar Fusherman's Warf en terug te lopen en heerlijk Chinees te eten.
Ons rijdende huisje is dus de komende dagen een stilstaande bed & breakfast totdat we deze over drie nachtjes moeten inleveren. Nog twee volle dagen om deze mooie stad verder te ontdekken.

Cor & Marion

Drie weken met een rammelbak (oftewel een camper) door de nationale parken in zuidwest Amerika. Heeeel veel parken en weinig steden op het programma. Het zal wel een aaneenschakeling van keuzes maken worden. Maar we rekenen in ieder geval op een WOW-vakantie.

Actief sinds 19 Mei 2014