Het aftellen begint - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu Het aftellen begint - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cor & Marion Nollen - WaarBenJij.nu

Het aftellen begint

Blijf op de hoogte en volg Cor & Marion

18 Juni 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Een hele dag in San Francusco. Nou ja... Een hele dag? We hebben vandaag lekker uitgeslapen.
Om 12 uur downtown, waar het in tegenstelling tot gisteren lekker weer was. Gisteren scheen ook wel de zon, maar stond er een venijnig windje.
Eerst naar het visiters center om uit te zoeken hoe we overmorgen na het inleveren van de camper weer in SF komen. Dat wordt nog een hele onderneming, want we moeten een aardig eindje met de trein, maar we hebben de hele dag.
Na deze inlichtingen hebben we lekker geshopt en allebei een paar spijkerbroeken gescoord. Ja, tenslotte moet de ruimte die we in de koffers over gehouden hebben wel opgevuld worden.
Dan met de cable car weer verder het centrum in en onderbroken door een pilsje op een terrasje ( dat hebben we wel gemist) naar Lombard Street, " the crookedest street " geklommen om te zien welke auto het snelst naar beneden durfde te komen.
Het bezoek aan Coin Tower viel letterlijk in het water omdat de weg er naartoe was afgesloten i.v.m. een brandje. Die houden we dus tegoed voor morgen.

Cor & Marion

Drie weken met een rammelbak (oftewel een camper) door de nationale parken in zuidwest Amerika. Heeeel veel parken en weinig steden op het programma. Het zal wel een aaneenschakeling van keuzes maken worden. Maar we rekenen in ieder geval op een WOW-vakantie.

Actief sinds 19 Mei 2014